zaterdag 13 november 2021

Afgelopen weekend 6 en 7 november 2021

 Vorig weekend was een druk weekend! Vrijdag gingen we op weg naar Gorinchem met een tussenstop in Zuilichem. Daar was onze slaapgelegenheid. Een B&B genaamd De Oude Schuur. Een plek waar we onze zonden konden overzien en als we zin hadden, konden we er nog slapen ook.

Maar goed, nadat we onze spullen daar hadden afgeleverd gingen we via het pontje naar Gorinchem alwaar we de werken gingen ophangen. Een heel gedoe maar het is gelukt. Borg betaald en gaan met die banaan! Daarna weer terug naar Zuilichem. FF bijkomen van de gedane arbeid en dan slapen. Een zeer comfortabel bed en een heerlijke plek om te slapen. 

Volgende dag, zaterdag 6 november, kregen we ontbijt. Niet op bed maar gewoon...dus... Het was allemaal lekker! Erg goed verzorgd! Rond 10.00 uur was het tijd om op pad te gaan richting Gorinchem. We waren er op tijd. Ik moet zeggen dat de hele dag praten over je werk behoorlijk vermoeiend is maar omdat er zoveel mensen belangstelling hadden, doe ik dat graag. Het licht viel in totaal 4 keer uit maar dat kon de pret niet drukken. Hoewel we er genoeg van hadden toen de laatste keer, rond 17.15 uur het licht uitviel. Toen zijn wij weggegaan! Nog ff wat eten voor de avond kopen en dan richting de B&B.

De zondag deden we het rustiger aan. We kregen wederom ontbijt en nadat we dat genuttigd hadden, gingen we onze spullen inladen, sleutel afgeven en weer op weg naar Gorinchem. Het was de laatste keer dat we via het pontje gingen. Aangekomen in Gorinchem gingen we ons best doen om meer mensen te interesseren in mijn werk. Het werd een lange dag. Tenminste, zo leek het. Ik heb wederom veel gepraat over mijn werk en hoe het tot stand kwam. Tevens ben ik een rondje gaan lopen en het viel me op dat er weinig fotografen op deze beurs stonden. Het merendeel was schilderkunst.

Om 17.30 uur was het beurs gedeelte afgelopen en begon het opruimen. We hebben alles weer ingepakt en nadat we de auto weer volgeladen hadden, gingen we rond 18.15 uur richting huis. Daar aangekomen zijn we eerst een Febo in gestapt en hebben daar wat gegeten om vervolgens richting mijn huis te gaan om alles weer af te leveren. Mijn kat, Slayer, was enorm blij mij weer te zien en ik dank mijn broer voor het eten en water geven aan mijn kereltje.

Ik moet zeggen dat het een succesvol weekend was. Met veel mensen een praatje gemaakt, nieuwe ideeën opgedaan, toch redelijk veel kaartjes weggegeven. Al met al een mooie beurs ondanks de coronamaatregelen die gisteren weer strenger zijn geworden.

Intussen is er in Hoorn ook een expositie bezig, in Expoost. Expoost is te vinden op Roode Steen 15 in Hoorn (NH). Het is voorlopig de laatste van dit jaar, 2020. Volgend jaar begint er een nieuwe in Waddinxveen, in een tandarts praktijk en die duurt een jaar. De eerstvolgende daarna is waarschijnlijk in april 2022. Dat zal dan Beverwijk worden. Dat is pas in april en misschien komen er in de tussentijd nog wat bij. Hou mijn webshop in de gaten voor de expo's. http://www.fotokunstenaarletschert.nl.

Trouwens, ook voor goede product foto's kun je bij mij terecht. Ga naar www.jouwproductfotograaf.nl voor meer info. 

Een laatste opmerking wil ik toch wel plaatsten en dat is dat als je een fantastische B&B zoekt in de buurt van Zuilichem of in Zuilichem of in de buurt van Gorinchem, ga dan naar B&B De Oude Schuur.

Goed, dat was het dan voor vandaag. Nog een fijn weekend en tot een volgende entry.


Geen opmerkingen:

Een reactie posten