donderdag 30 september 2021

Update!

 Ik heb de laatste tijd nieuwe rookfoto's gemaakt. Niet helemaal zoals ik zou willen maar enkele zijn  toch wel geslaagd. Ik heb een webshop waar enkele van mijn druppel en rook foto's op staan. Misschien leuk om eens een kijkje te nemen: www.fotokunstenaarletschert.nl

Ik doe ook aan product fotografie. Op www.jouwproductfotograaf.nl vind je meer info over prijzen en wat ik zoal doe en niet doe. De afgelopen maanden heb ik een aantal producten mogen fotograferen. Zoals bijvoorbeeld borden en glazen voor een bedrijf in Hoorn en kimono's voor een bedrijf in Venhuizen. Beiden bedrijven waren zeer tevreden over de foto's die ik gemaakt heb en over de nabewerking.

Tevens heb ik met mijn kunstwerken mogen staan in Twello, De Statenhoed, alwaar het een groot succes was. Het was ook een mooie en leuke locatie om te mogen staan.

Helaas was er ook weer een afgelasting. De kunstroute in de Kersenboogerd te Hoorn was door de vele regels vanwege corona uitgesteld naar een datum volgend jaar. Helaas maar waar.

Dit jaar heb ik nog twee dingen staan. 1 is de start op 23 oktober van een expositie in Hoorn in Expoost. Dat is het gebouw naast het Westfries Museum. Daar mag ik met anderen mijn werk tentoonstellen. Dus ik sta er niet alleen! Het tweede is de kunstdagen in Gorinchem op 6 en 7 november. Ik sta daar dus twee dagen met mijn kunstwerken. Ik deel de stand tezamen met iemand. Lijkt me erg leuk om te doen.

Volgende week maar eens gaan kijken voor een paar goeie schoenen want op degene waar ik nu op loop kom ik niet echt ver. Wat ik ermee bedoel is dat ik moeien en pijnlijk voeten krijg van deze schoenen. Ik begrijp nog steeds niet waarom ik deze in 2019 heb gekocht. Het moest allemaal snel snel ivm een afspraak in A'dam ivm een expositie. Maar goed ik doe er toch al twee jaar mee, eigenlijk twee en een half jaar. Maar goed, volgende week dus ff naar Scapino in Hoorn om nieuwe stappers te kopen.

Ik ga afsluiten en wens iedereen een fantastisch weekend toe. En tot de volgende keer!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten