zaterdag 27 november 2021

December, korting maand?

We naderen december 2021 en dat is bij sommige webshop DE tijd van het jaar om kortingen te geven op hun werken. Hoe zou dat nu komen? Oh, natuurlijk, Sinterklaas en Kerst!

Ik kan vertellen dat ik geen uitzondering ben. Ik zit er ook aan te denken om -15% korting te geven op bijna alle werken die op mijn webshop staan. Misschien zit er iets bij voor jou? Ga naar http://www.fotokunstenaarletschert.nl/gallery en bekijk de plaatjes aldaar. 

Ik ben ook nog steeds beschikbaar als product fotograaf. Op deze website kun je lezen hoe ik te werk ga en wat de voorwaarden zijn.

Tja, wat heb ik nog meer voor nieuws te melden? Niet veel! Op dit moment ben ik herstellende van 2 weken hoofdpijn, dus ik heb vrij weinig tot niets gedaan op fotografie gebied. Veel geslapen, dat dan weer wel. Ik wil binnenkort beginnen met nieuwe druppel foto's te maken en ik ga dat waarschijnlijk weer beneden doen want daar voel ik me lekkerder wat betreft foto's maken van druppels. Eens kijken of het me weer gaat lukken om van die mooie plaatjes te krijgen.

Dussss..... mocht je willen kopen via mijn website met korting? Hou deze dan goed in de gaten! Ik zal binnenkort laten weten of de korting van -15% doorgaat of niet.

Voor nu, een prettig weekend!

Oh ja, voordat ik het vergeet, ik zoek expositie ruimten om te exposeren. Misschien dat je iets weet voor mij? Liefst in NL, maar Belgiƫ of Duitsland mag ook en ik zoek dan plekken voor 2022 en later. Voor tips, mail naar info@fotokunstenaarletschert.nl. Alvast hartelijk dank!!


Geen opmerkingen:

Een reactie posten