woensdag 27 mei 2020

Laptop

Ik heb de laptop van mijn stiefvader met Windows 10 bevuild. Het enige dat niet werkt op deze laptop is de touchpad en de wireless wil ook niet in 1 keer starten dus moet ik  iedere keer dat ik de laptop opstart, de probleem oplosser inschakelen zodat ik het internet op kan.

Ik had eigenlijk verwacht dat ik vandaag mijn computer binnen zou krijgen maar tot op heden krijg ik niks te zien in de postNL app. Ach ja, de coronacrisis voorkomt dat pakketten op tijd worden geleverd omdat ze het enorm druk hebben vanwege het feit dat mensen (zoals ik) dingen online bestellen.
Ik bestel veel online omdat het makkelijker is. Daarbij was het altijd fijn om naar Deen supermarkt te gaan maar tegenwoordig loopt iedereen om je heen alsof je de coronavirus hebt of zo! Ik vind het naar een supermarkt gaan, een rot uitje! Meestal ga ik dan maar 's morgens vroeg want dan is het niet zo druk. Vandaag bleef ik thuis omdat ik verwachtte dat ik een pakket binnen zou krijgen. Helaas dus!

Morgen dan maar...

Intussen kan ik verklappen dat ik een nieuwe website/webshop krijg waarop mensen mijn foto's kunnen kopen. Tenminste, ik hoop dat mensen dat gaan doen want ik wil wel eens kijken of ik het verder kan schoppen dan iemand die zijn hele leven aan een uitkering vast zit.

Binnenkort ga ik nieuwe foto's van druppels en foto's maken die, vanzelfsprekend, op de nieuwe website/webshop komen te staan.

Binnenkort meer nieuws hierover...

Geen opmerkingen:

Een reactie posten