vrijdag 19 juni 2020

Dingen...

Er is veel gebeurt, de laatste tijd. Ik ben nu een bedrijf onder de naam: fotokunstenaar Letschert. Ik heb twee pogingen gedaan om me te laten inschrijven bij de KVK. De eerste was dinsdag 2 juni maar toen strandde we onderweg met de auto vlakbij Heerhugowaard. (KVK is in Alkmaar). De auto van een vriendin van mij stond bij de garage en we kregen een 'leenauto' mee. Onderweg begon deze rare geluiden te maken en een paar minuten later stonden we helemaal stil en deed de auto niks meer! Balen! Dus ANWB gebeld: kon ons niet helpen. De garage waar we de auto hadden 'geleend', wilde/kon ons niet helpen aangezien deze alleen in de garage stond en dus niet weg kon. Dan maar mijn broer gebeld. Gelukkig kreeg ik die wel te pakken en die heeft ons opgehaald. En de auto? Die hebben we laten staan totdat de garage medewerker op z'n sodemieter kreeg omdat hij ons niet hielp. De auto hebben ze zelf opgehaald! Eerst werd er gesuggereerd dat we die auto maar moesten slepen! Ammenooitniet!! Zij hebben deze niet deugdelijke auto meegegeven dus zouden ze die ook zelf maar moeten ophalen! Wat dus ook gebeurt is.

Verder ben ik vorige en deze week plat gebeld met energieleveranciers die mij een zakelijke energie ding wilden aansmeren. Ik ben er verdomme nog ingetuind ook! Maar goed, is allemaal op z'n pootjes terecht gekomen en ik zit nu bij een goede (hoop ik). Ik hoop ook dat ik niet meer gebeld wordt door die idioten!

Het derde is dat ik volgende week een nieuwe waterklep voor mijn controller ga kopen want degene die ik nu heb die lekt. Ik spreek uit ervaring, is niet fijn!

Deze week heb ik een nieuwe website/shop online gezet waar mensen mijn foto's kunnen bekijken en kopen. We zijn er in totaal 4 weken met horten en stoten mee bezig geweest. Gisteren (donderdag) is ie online gegaan. Web: www.fotokunstenaarletschert.nl . Er komen ook nog een Twitter/Instagram/Facebook account onder deze naam, als dat enigszins mogelijk is.

Dat is het zo'n beetje. Nog een aangenaam weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten