maandag 25 mei 2020

Dingen die gaan gebeuren

Er staan wat dingen te gebeuren. Ik mag er, helaas, niet al te veel over vertellen maar dat het leuk wordt staat vast!

1 ding of eigenlijk 2 dingen, mag ik wel hier schrijven.
1) ik krijg deze week een nieuwe computer. Mijn oude heeft haar beste tijd gehad. En na tien jaar trouwe dienst, haal ik de stekker uit het beestje zodat ze kan rusten in vrede....😅 Ik krijg nu een super, super, super snelle bak binnen. 1 die binnen 1 seconde opstart, als dat al mogelijk is. Degene die deze week haar laatste rustplaats krijg, heeft zeker 1 minuut nodig om op te starten! Erg traag dus!!
2) het tweede wat ik ook mag vertellen is dat er, ook deze week, nieuwe foto's op Dibond binnen komen. Het zijn er drie en die gaan ook mee naar de exposities.

Over exposities geschreven, ik had er dit jaar 5 staan en daarvan zijn er 3 die niet doorgaan. Ik heb aan het begin van dit jaar 1 gehad in Hoorn (het pakhuisgalerie) maar degenen die ik had in Beverwijk, Twello en Hoorn-Kersenboogerd zijn allen verplaatst naar volgend jaar. Ik mag toch hopen dat dan de coronapandemie voorbij is want ik begin geïrriteerd te raken door de 1,5 meter afstand en al die andere dingen die je moet doen. Zoals mondkapje dragen in het OV!

Ik wil eigenlijk wel weer eens naar een concert toe om foto's te maken want van dat thuiszitten wordt je ook vermoeid! Alleen vraag ik me af hoe dat zal gebeuren met die anderhalve meter afstand. Bij Metal concerten zal het moeilijk worden. Plus al het publiek dat wil bewegen, hoe gaan ze dat regelen? Nee! De pandemie moet maar ophouden te bestaan, dan komt alles wel goed denk ik.
Ik wil alleen niet de rest van mijn leven een anderhalve meter economie meemaken! Als dat gebeurt, geef me dan maar een spuitje want dan heeft het leven echt geen zin meer!

Om met een vrolijke noot af te sluiten: de volgende keer dat ik weer wat post, zal het gaan over hetgeen ik nu niet mag vertellen....😆😆😆

Geen opmerkingen:

Een reactie posten