zaterdag 1 februari 2020

gezondheid!

Ziekenhuis! Ik ben nu 52 jaar en ik heb het ziekenhuïs al meer van binnen gezien de laatste twee jaar dan in de 50 jaar ervoor.
De tumor die gegroeid is (links van 1,6 naar 4,0 cm) is gelukkig goedaardig. Bij de slik foto kwam naar voren dat ik met vast voedsel moeite heb met slikken en dus wil de internist een scopie van de slokdarm. Dit gebeurt as maandag 3 februari. Ik weet niet of ik meteen de uitslag krijg.
Dinsdag wederom naar de huisarts in verband met mijn rechterarm. Er zit vocht bij de biceps en de schouder is geïrriteerd. Het irriteerd mij dat ik er zolang last van heb!🤬
Woensdag is de uitslag van de jaarlijkse bloedonderzoek. Cholesterol, suiker en zo wordt dan gecontroleerd.

Ik ben een emotie eter. Dwz, iedere keer als ik iets te verwerken heb, ga ik snoepen. Ik ben flink aangekomen en dat komt mijn gezondheid niet ten goede.

Gisteren, vrijdag, ben ik voor het eerst sinds een jaar weer in Manifesto geweest. Was weer leuk en gezellig. Foto's komen op de site letschertfotografie.nl te staan. Wellicht morgen al.😁
Nog een fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten