maandag 15 juli 2019

Update en broodnodig ook.

Tijd voor een update. Zoals je weet heb ik in 2019 van februari t/m mei m'n eerste expositie gehad.
Daarna ben ik verder gaan zoeken naar Galerie'n waar ik 'n expositie kan houden. In 2019 bleek elke galerie vol te zitten. Niet onlogisch!
De reakties op mijn foto's waren dusdanig goed, dat er meteen data voor 2020 werden voorgelegd. Geeft toch wel een lekker gevoel dat mensen je foto's mooi vinden.
Echter bleek niet iedereen voorzien te zijn. Zo is r 'n e-sigaretten winkel in Hoorn, De Hoornse Damper, die ook kunst wil exposeren. Er is op de advertentie gereageerd en de tweede expositie in Hoorn is een feit.

De mails die ik stuurde naar Galerie'n leverde ook een derde expositie op in 2019. Dit keer in Amsterdam.
Dus heb ik de maand augustus in de Hoornse Damper een expositie in in het weekend van de 27e september een expositie in De Remise te Amsterdam.

Zoals ik al eerder schreef, heb ik volgend jaar een aantal exposities. Het Pakhuis in Hoorn, ISOO te Beverwijk, De Statenhoed in Twello en een tandarts praktijk In Winschoten. Verder in de toekomst heb ik een expositie in 2022 bij een tandartsenpraktijk De Boemerang in Waddinxveen. Deze is dan voor een heel jaar. Ga naar www.letschertfotografie.nl voor exacte datums.

Dus.....gaat het best wel lekker. En mocht je niks te doen hebben en je bent in Hoorn(NH) in Nederland, stap eens binnen in De Hoornse Damper en bekijk de foto's. Ze hangen daar de hele maand augustus! Ga naar www.dehoornsedamper.nl voor de openingstijden.

Wat ga ik nu doen? Me gereed maken voor een ooruitspuiting afspraak bij m'n huisarts zodat ik weer in stereo hoor ipv slecht mono! 😁

Een fijne week.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten