zondag 20 januari 2019

Update! T wordt weer eens tijd!

Allereerst, iedereen nog een fijn 2019 gewenst! Moge al jullie wensen uitkomen....😊

Ja, tijd voor een update.
Ik ben momenteel bezig met ENORM veel druppelfoto's te maken! Waarom? Omdat ik het gewoon leuk vind om te doen! Het geeft wat "spanning" omdat je nooit weet of het een mooie foto wordt. Je kan dit niet "regiseren". Niet zoals je met bijvoorbeeld modelfotografie hebt. Daar regisseer je het model om een bepaalde richting te kijken of zoiets. Bij druppelfotografie komt het aan op gevoel en...de juiste getallen invoeren. De milliseconden die bepalen hoe de druppels na elkaar gaan vallen. Tevens heb je de flitser. Ik gebruik er momenteel twee. De flits maakt uiteindelijk de foto! De camera legt deze alleen maar vast.

Ik kan zeggen dat ik het aardig onder de knie heb wat dat betreft! Hieronder wat plaatjes. Indien je meer wilt zien ga dan naar: https://www.letschertfotografie.nl/432418503. Daar zijn meer dan genoeg foto's te zien van de druppelshots die ik heb gemaakt. Er zitten er aardig wat bij die heel goed gelukt zijn.




Ik ben gaan knoeien met melk en heb geprobeerd om daar mooie foto's van te maken. Tevens ben ik met bellen blazen begonnen...hahahahahahaha. Aan creativiteit geen gebrek, zullen we maar zeggen. Zoals hierboven vermeld, op m'n website staan er nog veel meer! 

Ik zit er zelfs over te denken om een blog te maken met ALLEEN maar druppelfoto's. Maar aangezien ik al moeite heb om deze bij te houden.... 

Ik heb ook weer een aantal video's gemaakt van de druppelfoto's. Hieronder zie je er een paar:





Geen opmerkingen:

Een reactie posten