vrijdag 3 januari 2020

2020

Iedereen een gezond 2020 gewenst!

Voor mij stond 2019 in het teken van de eerste 3 exposities die ik heb gehad en mijn gezondheid.
Om met het laatste te beginnen: op mijn schildklieren zijn tumoren gevonden. Rechts was 2,3 cm en links 1,6 cm. Op 20 november kreeg ik een echo en bij de uitslag bleek dat de linkerkant gegroeid was naar 4 cm. Een behoorlijke groei, al moet ik er volgens mijn huisarts niet al te veel zorgen over maken. 
Toch wilde de internist aan beide kanten een echo met punctie hebben. Bij een punctie gaan ze met een naald in je schildklier klooien om genoeg cellen te krijgen om te zien of het goed of kwaadaardig is. Lukt het de eerste keer niet, dan doen ze het gewoon nog een keer.
Bij mij lukte de rechterkant dus niet in 1 keer! De punctie met echo had ik dus op 16 december 2019.
Op 20 januari 2020 krijg ik de uitslag van de echo's én Slik foto, want die wordt ook nog gemaakt. Dus nee, voorlopig ben ik er nog niet vanaf!
Nu idd hopen dat het niets ernstigs is.

Dan de exposities. Het begon bij Octant in Hoorn. Ik ben op zoek gegaan naar meerdere exposities en die kreeg ik ook. 1 was er in r e Hoornse Damper en 1 was er in Amsterdam. 
Het valt me op dat mensen mijn druppel foto's uniek en indrukwekkend vinden. Ik vind het fijn om te horen van mensen die mij NIET kennen. Mensen die mij wél kennen zeiden precies hetzelfde! Dus er zit wel wat in het maken van druppel en rook foto's. 

Nu 2020 is begonnen en al 3 dagen oud is, heb ik het voor elkaar gekregen dat ik 4 exposities dit jaar heb.Twello, Beverwijk, Winschoten en Hoorn.
Om met de laatste plaats, Hoorn, te beginnen. Van 28 januari tm 23 maart heb ik een expositie in Het Pakhuis. Ga naar mijn website www.letschertfotografie.nl voor meer details over de exposities.

Dus, er zit veel in het vat dit jaar inclusief een kunstroute in de Kersenboogerd. Het wordt een mooi jaar indien mijn gezondheid het toe laat. 
Hieronder nog een fotootje van de affiche van de expositie in Het Pakhuis.
Het is bijna weekend dus wens ik iedereen die dit leest een fijn week en toe.
Oh ja, midlife crisis, ik laat mijn baard staan. Maar dat terzijde! 🤣😜
Ik vergeet nog te melden dat ik ook veel last heb van mijn rechterarm sinds april 2019, maar dat is er 1 voor de volgende keer! Gezondheid!!😁

Geen opmerkingen:

Een reactie posten