woensdag 27 november 2019

update

Oké, een update. Ik zal ff vermelden wat ik volgend jaar aan exposities heb:
28 januari - 28 maart : Het Pakhuis in Hoorn. Daar hangen dan mijn druppel foto's. De  naam vd expositie is: De Magie Van Druppels.

28 maart - 2 mei, alléén zaterdags geopend. ISOO Beverwijk aan het stationsplein. Daar hangen dan druppels en rook foto's.
Tevens is via een projectie ander werk van mij te zien.

17 mei (onder voorbehoudt) is er een kunstroute in de Kersenboogerd te Hoorn (NH). Waar precies weet ik pas volgend jaar.

3 juli - 26 juli is er een expositie in Twello. Daar hangen dan mijn druppel en rook foto's. 

1 augustus - 30 november  dan hangen mijn foto's in Winschoten bij een mondverzorging (= tandarts).

Er zullen ongetwijfeld meer bij komen en voor meer info verwijs ik graag naar: http://www.letschertfotografie.nl.

Voor nu nog een fijne week/weekend.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten