zaterdag 24 juli 2021

Wat me is overkomen, de laatste tijd.

Twello! Groot succes met veel bezoekers. En met mensen die echt interesse hadden in mijn werk. Ik moet denk ik maar eens wat nieuws gaan maken omdat het allemaal al oud werk is wat ik nu laat drukken. 
Het werk als product fotograaf gaat ook goed. Heb een grote opdracht klaar, eindelijk zou ik willen zeggen. Daartussen kwam nog een opdracht voor kimono's en een expositie dus het was een beetje hectisch.

Wat me trouwens is overkomen is ook leuk om te vermelden. Ik zat lekker in mijn stoel te relaxen, gaat m'n telefoon. Aan de andere kant vd lijn iemand die sprak namens waterschappen. Ze wilden een brochure maken en wilden daarbij 1 foto van mij gebruiken die ze hadden gezien op internet. Ze wilden alles volgens de regels doen en dus gaven ze me een belletje met het verzoek om het gebruik van de foto. Ik was beduusd dus gaf ik toestemming voor de overeengekomen prijs. Extra cash is nooit weg, natuurlijk.
En ik vind het leuk dat mijn foto gebruikt wordt in een brochure over waterschappen.

Deze week overkwam me weer wat terwijl ik in mijn stoel zat! De telefoon ging en wie had ik aan de lijn? Iemand van RTL7, van het programma 'Op De Zaak'. Ik moet eerlijk bekennen, ik kon het programma niet. Maar goed, ze hadden belangstelling voor 'Productfotograaf Hoorn' , want ze deden een item over product fotografie, en of ik mee wilde doen aan het programma. Ik moest hem uitleggen wat ik zoal deed en ik vertelde hem dat ik eigenlijk 'Fotokunstenaar' ben en eigenlijk in de product fotografie ben gekomen ivm corona. Ik had zo'n 10 minuten met hem gekletst en toen kwam het financiële gedeelte ter sprake. Of ik 2000 - 3000 euro zou kunnen betalen om een 'exposure' te krijgen van ongeveer 2 tot 3 minuten.
Oké, dat kwam aan want zoveel geld heb ik natuurlijk niet! Het zou wel mooi zijn om in dat programma te komen want ik kan daardoor een heleboel werk krijgen en dat is natuurlijk fijn. Maar goed, mocht ik het geld toch bijelkaar krijgen, dan kon ik hem bellen en dan zouden we kunnen afspreken.
Duss... indien iemand 2000 - 3000 euro wil investeren in mij zodat mijn bedrijf een boost kan krijgen, dan houd ik me aanbevolen en diegene kan reageren naar het volgende email adres: info@fotokunstenaarletschert.nl. Alvast bedankt!😃 

Ben toch benieuwd wie ik volgende week aan de lijn zal krijgen. Misschien wel de paus, wie zal het zeggen...😆😇

Dit was voor nu de blog entry. Een heel fijn weekend!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten