woensdag 19 augustus 2020

Expositie en Doneeractie

 Goedenmiddag gij allen,

Er is goed nieuws te melden. Mijn foto's hangen nu in Winschoten, bij Mondzorgcentrum Winschoten op de Vincent Van Goghlaan 4a. Ga er gerust eens een kijkje nemen. Ga naar www.fotokunstenaarletschert.nl voor de openingstijden.

Tevens is er een doneeractie voor me opgezet. Meer details kun je vinden op: https://www.doneeractie.nl/wie-helpt-mario-zijn-droom-voort-te-zetten/-45257

Hij is opgezet door een goede vriendin van mij, die mij helpt om alles in goede banen te lijden.

Ik had dit jaar namelijk 5 exposities gepland waar op sommige ik zelfs foto's zou kunnen verkopen maar helaas, Corona kwam, zag en overwon bijna. Daarom heeft ze deze actie opgezet zodat we op een kunstbeurs in Nieuwegein kunnen staan en toch nog wat foto's kunnen verkopen.. Schroom niet en doneer! Alle beetjes helpen!

Nu ga ik sluiten.😂 Nog een fijne dag en tot een volgende keer.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten