woensdag 29 augustus 2018

Waarom?

Nederland blaast zichzelf op! Waarom? Omdat ene G. Wilders het nodig vindt om een geloof te beledigen. Nederland stond al te kijk met een minister v buitenlandse zaken die de boel besodemieterde. Nu vindt de heer G. Wilders het nodig om een cartoon wedstrijd te organiseren over de profeet Mohammed. Waarom dat schofferen van een geloof? Wat denkt Wilders te winnen met zo'n wedstrijd? Dat het aanzien van Nederland nóg meer in de modder zakt? Nee! Hij wil gewoon profoceren. Dat is alles! En allemaal om zijn gelijk te halen over de islam. Ik moet echter er wel bij zeggen dat het mij irriteert dat een land zich mengt in onze democratie. Vervolgens gaan ze dingen eisen die werkelijk slaan als een vlag op een modderschuit. Ik begrijp de woede wel maar wij hebben zoiets als vrijheid van meningsuiting en dat kan je van een land als Pakistan niet zeggen. Maar goed, het feit blijft dat de heer G. Wilders een blamage voor Nederland is! Ik hoop dat dit persoon nooit, maar dan ook nooit, aan de macht komt!!! Mocht dat wél het geval zijn, dan hoop ik dat ik allang dood en gecremeerd ben want ik wil dat nooit meemaken. Zolang er mensen zijn zoals G. Wilders, zal er rotzooi in de wereld zijn. En natuurlijk zullen er mensen zijn die het niet eens zijn met wat ik geschreven heb en tegen die mensen zeg ik: dikke lul voor je! We leven in een vrij land en als G. Wilders zijn mening mag zeggen, dan mag ik het ermee eens of, in dit geval, oneens zijn!
Trouwens, als de regering in Nederland ballen had, dan roepen ze de heer Wilders tot de orde! Want vergeet 1 ding niet, elke Nederlander wordt erop aangekeken! Dat wil zeggen dat iedereen in Nederland gevaar loopt om het slachtoffer te worden van een aanslag door een figuur die gehersenspoeld is door bepaalde mensen.

Zo! Ik heb gezegd!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten