vrijdag 9 augustus 2019

exposities

Het gaat best wel lekker qua exposities. Op het moment van schrijven is er 1 in de Hoornse Damper, Nieuwsteeg 19 te Hoorn en in september is er 1 in De Remise, Tweede Leeghwaterstraat 5B te Amsterdam. Of er meer bij komen dit jaar, betwijfel ik.
Volgend jaar heb ik er zoiezo 4 staan. Hoorn(Het Pakhuis, 28/01/2020 - 23/03/2020), Beverwijk(Isoo, 28/03/2020 - 02/05/2020), Twello(De Statenhoed, 03/07/2020 - 26/07/2020) en Winschoten(een Tandartspraktijk, 01/08/2020 - 30/11/2020).

Bij het merendeel van de exposities zal ik gebruik maken van de druppelfoto's die ik de laatste tijd heb gemaakt. Er zullen ongetwijfeld meer exposities volgen maar voorlopig vind ik het ff genoeg. Tenzij mensen die deze blog lezen wellicht een plek weten waar ik kan exposeren. Stuur dan een mail naar: letschertfotografie@gmail.com. Het liefst in Nederland graag! Buitenland mag maar dat wordt dan een heel gedoe om de foto's daar te krijgen. 😏

Nu nog hopen dat er mensen zijn die mijn foto's zo mooi vinden dat ze tot koop overgaan want dan begin ik me een 'echte' fotograaf te voelen.

Wat fotograferen betreft is alles op een wat lager pitje gezet. Eerst maar eens wat nieuws verzinnen en dan kijk ik hoe ik het verder ga doen. Altijd hetzelfde fotograferen is niet altijd even leuk. Begrijp me niet verkeerd, ik hou van het fotograferen van druppels maar ik ben eigenlijk door mijn ideeën heen wat betreft technieken. Een goede vriend is nu een stelling aan het maken met twee druppelkleppen en zodra die klaar is ga ik daarmee aan de gang en kijken wat de uitkomsten daarvan zijn.
Zodra ik foto's heb, zal ik ze posten op mijn website, Facebook, Instagram en wellicht deze blog.

Voor nu, een fijn weekend enneh, ga eens een kijkje nemen tijdens de exposities indien je in de buurt bent. 😤

Geen opmerkingen:

Een reactie posten